19 Haziran 2009 Cuma

BABACIĞIM

Seni kaybedeli tam altı sene oldu, otuzlu yaşların başlarında bu acıyı yaşadığımda sana en çok ihtiyaç duyduğum andı.Aradan altı sene geçmesine rağmen bugün bile senin varlığına en çok ihtiyaç duyduğum anlar oluyor seni çok özlüyorum babacığım...........
O çok korktuğum mezarlık nekadar huzur dolu gelmişti seni ilk oraya götürdüğümüzde hiç korkmamıştım.
Evlendim ilk senin yanına koştum,görememiştin beni gelinlikle kadeh kaldıramamıştık karşılıklı mutluluğuma..........
Oğlum oldu ilk fırsatta sana getirdim,dedesi görsün diye. Oğluşum adına üzüldüm kuzenleri gibi tanıma şansı olmadı seni diye...........
En kızgın anlarımda yanında aldım soluğu.
Pazar günü gelirken kızımı getireceğim sana karına ne kadar benzediğini gör diye
Baba sevgisine doymuş ama hala özleminle kalbi sızlayan evlatlar yetiştirdiğin için teşekkürler
BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN BABACIĞIM

1 yorum: