5 Mayıs 2009 Salı

ANNELER GÜNÜ

Dün gün ortasında sevgili eşimden mevcut programımız dışında acil seyehate çıkması gerektiği haberini aldım ve bu sabah yedibuçuk uçağı ile gönderdim. Çok şükür kazasız belasız yerine ulaşmış durumda.

Sevgili eşim önümüzdeki hafta burada olamıyacağından dolayı dün akşam anneler günü hediyemi verdi biraz çekinerek ;nedense bana aldığı hediyeleri beğenmediğim duygusu oluşturmuşum .Bu defa hoşuma gitti çünki sadece bana özel birşey almayı başarmiş senelerce eşimden yemek kitabı dışında birşey almadım ,neyi ima etmek istiyor olabilir ki...



Kendi işimde çalıştığım için mesai saati bitimi çıkıp belli bir saatte evimde olamıyorum çocukların zehra annesi(bakıcı kelimesinden hoşlanmıyorum)çıktığında ben eve gelene kadar murat burada olduğu zaman sorun olmuyor ama yokken imdadıma annem yetişiyor .yine anneme yerleşiyoruz bugün, göçebeliğim ani bir şekilde gelişti ama pratik kazandığım için zorlanmıyorum.

Annemin kızlarının(iki kız kardeşiz)hayatını kolaylaştırma konusunda üstün çabaları taktire şayandır her anne öyledir gerçi ama benim anneliğim böyle olmaz diye düşünüyorum.gerçi bende ilk anne olduğumda hayatımın tamamı Onur için endişeye dönüşmüştü nasıl büyüyecek ,hasta mı olacak iyi okutabilecekmiyim v.b ama küçük Aysel'in gelişiyle ikiye katlanmış endişelerimle kendime eşime ve işime daha çok sarılıyorum insanın sorumluluğu arttıkça gelecek kaygısını daha bir yoğun hissediyor.

Anne sevgisinin ayrıcalığı koşulsuz sevgi olması

Annemin ve tüm annelerin anneler günü kutlu olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder