14 Mayıs 2009 Perşembe

YEŞİL

Dün akşam saatlerinde karamsar ruhumu aydınlatabilmek için her sağlıklı insan gibi psikiyatriden randevu aldım sabah gözümü açar açmaz on buçuk randevusuna yetiştim
doktora durumumu anlatmamla bana ilaç yazması on dakika kadar sürdü bariz depresyondaymışım!..
Depresyon konusunu bir arkadaşımla konuşuken dünya antidepresan ilaçlar sayesinde dönüyor demişti, çok gülmüştüm benim dünyamda dönmeye başlar umarım.
Psikyatristte soluğu almama sebep ise sevgili oğluşum; anne olmak ,konuşan ve sıkıntısını belli ölçüde anlatabilen bir çocuğun olunca kendine çeki düzen vermen gerektiğini tek başına yapamıyacaksan da profosyonel yardım alman gerekliliğini doğuruyor.
Doktora pırıl pırıl bir oğlum olduğunu çalıştığımdan dolayı kısıtlı vakit ayırabildiğimi ve bu vaktin kalitesinin oğlum için yeterli olmadığını söyledim.
Teşhis:Depresif nöbet.
Doktordan çıkar çıkmaz eczaneye gittim doktorun yazmış olduğu iki ilaç vardı anlam veremediğim şekilde bir tanesini ayrı bir reçeteye daha yazmıştı bunun anlamını eczacı çocuktan komik bir şekilde öğrendim yazılı olan ikinci reçeteyi vermek istemiyordum ki bana nedesin abla o YEŞİL reçete olmadan bu ilacı veremem!!!!!
Yeşil reçetelik olmuşum hayırlı olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder