9 Mayıs 2009 Cumartesi

UZAK DURUN GRİP OLDUM

Günlerim yoğun bir tempoyla sabah altıda kızımın küçük midesini doyurup sekiz buçukta haydi kalk git dükkanı açla başlıyor.Bu gün cumartesi ve daha az tempolu birgün yazmak için iyi bir fırsat bakalım neler çıkacak.
Havaların kendini bilmez bir şekilde soğuktan sıcağa atlamaları sırasında kendimi çok koruyamadığım için iki gündür grip olma yolunda ağır ve emin adımlarla ilerledim.Dün kızımızın dördüncü ay aşıları için doktorumuza gittik kilo alımı ve gelişimi iyi gidiyor maşallah oğulcuğumun da çok şükür hasta etmedik ama ben bu sabah sürünerek kalktım ve ilk iş olarak sürekli alış veriş yaptığım eczanede soluğu aldım kendim için gerekli olan ilaçalrı aldıktan sonra tedavime başladım malum hasta olup yatacak lüksüm yok hemen toparlanmalıyım.
Hasta olduğumda en sinirimi bozan şey,mikrop bulaştırmamak için iki şirinimden uzak durmak zorunda olmam tam öpecekken ,kucaklarken aman dur demek kanın kaynamışken gerçekten çok zor geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder